.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقامت بیش از 2.5 میلیون مسافر در مازندران
وی افزود: تعداد تشویق تاسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرائی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذائی نیز در این مدت 56مورد بود.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای مازندران گفت: بیش از دو میلیون و 645 هزار و 365 نفر مسافر در استان اقامت کرده اند.

به گزارش مهر، دلاور بزرگ نیا، عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از ستاد خدمات سفر استان مازندران اظهار داشت: بر طبق آمار کمیته اسکان ستاد اجرائی خدمات سفر استان  مازندران از  28اسفندماه تا سوم فروردین ، کل مسافران مقیم در استان، تعداد دو میلیون 645هزار و 365 نفر شب اقامت ، بوده است.

وی افزود: تعداد تشویق تاسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرائی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذائی نیز در این مدت 56مورد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، با اشاره به نظارتهائی که از سوی کمیته اسکان صورت می گیرد بیان داشت: کل بازدیدهای انجام شده از مراکز اقامتی، پذیرائی، دفاتر خدمات مسافرتی، صنوف مختلف عرضه مواد غذائی، مراکز بهداشتی و درمانی ، مراکز حمل و نقل و... در روز 3فروردین 521مورد بود بطوریکه 23پرونده ارسالی به تعزیرات حکو متی و مراجع قضائی در این روز داشتیم و این امار از روز 28اسفندماه تا 3فروردین 652مورد بوده است.

وی گفت: در روز 3 فروردین 290هزار و 370نفر از مراکز فرهنگی ، موزه ها و بناهای تاریخی و اماکن زیارتی و تفریحی بازدید کردند و این در صورتی است که این آمار از روز 28اسفندماه  92تا روز یکشنبه 3 فروردین یک میلیون و 333هزارو 139 نفر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران افزود: تعداد کل نمایشگاه های فرهنگی، هنری و صنایع دستی  استان از 28اسفندماه 92تا روز یکشنبه 3 فروردین  را64 مورد بوده است.

بزرگزاده ضمن با اهمیت دانستن وظایف کمیته های 9گانه ستاد اجرائی خدمات سفر گفت: در روز سوم فروردین 150مورد تصادفی در مراکز درمانی و اورژانس استان پذیرش شد بطوریکه  در این روز تلفات ناشی از تصادفات 2مورد  بوده است.

 بزرگ نیا بیان داشت: این جمعیت 27مورد ماموریت در روز یکشنبه 3 فروردین ماه داشت  و این در حالی است که کل ماموریت های آن از اسفندماه تا روزسوم عید 208 ماموریت بوده است.

وی افزود: از دو روز پایانی سال 92 تا 3 فروردین ماه سال جاری یکهزار و 801 کیلوگرم مواد غذائی فاسد شده کشف و معدوم شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، تعداد گشت های انتظامی- راهور – پلیس راه و همیاران پلیس استان را در دو بخش پیاده و موتوری و خودروئی را از تاریخ 28اسفندماه 92تا روز سوم عید 6هزار و 172 مورد عنوان کرد و تصریح کرد: تعداد گشت های کنترلی ، نظارتی استان و شهرستانها در تاریخ مذکور 236مورد بوده است.

به گفته بزرگ نیا، تعداد تورهای ورودی  و تورهای یکروزه به استان را در روزسوم فروردین 6 مورد عنوان کرد و بیان داشت: کل تورهای ورودی  تا روز یکشنبه 33تور بوده است.

وی با بیان اهمیت کمیته خدمات رسانی و امور رفاهی گفت: توزیع بنزین معمولی،سوپر ، توزیع نفت گاز و توزیع "سی ان جی " ، نصب گارد ریل و نصب علائم و تجهیزات ایمنی در این کمیته پیگیری می شود  بطوریکه  در این زمینه ها نیز اقداماتی صورت گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، در ادامه توزیع بنزین معمولی و سوپر را از تاریخ 28اسفندماه تا 3 فروردین 23میلیون و 558 لیتر  عنوان کرد و اظهار داشت: توزیع نفت گاز در این تاریخ  7میلیون و 377هزار و لیتر و توزیع "سی ان جی"  بیش از 6میلیون کیلوگرم بوده است.

بزرگ نیا در پایان  گفت: به تاسیسات گردشگری اقامتی ، پذیرائی ، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف  مختلف عرضه مواد غذائی که از سوی مردم شکایاتی داشتند تذکر و در برخی موارد اخطار کتبی داده شد که این آمار در روز3 فروردین 12مورد بود و این در حالی است که مجموع آمار تذکرات و اخطار از روز 28اسفندماه تا 3فروردین  60مورد بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.